10 תשובות
לא
לא. זה בסדר
ממש לא!! אצלי גם ככה, אני ילדה יותר של אבא
זה בסדר
לא זה ממש לא
לא
גם אני לא בקשר טוב עם אמא שלי ואני רוב הזמן אצל אבא שלי
גם אני לא בקשר טוב עם אמא שלי ואני רוב הזמן אצל אבא שלי
לא מוזר
אני מכירה מלא בנות כאלה
ואני לא מתביישת לומר שגם לפעמים אבא שלי נראה לי יותר
הכל בסדר אבל תזכרי שיש לך גם אמא שאוהבת אותך3>
אני מכירה מלא בנות כאלה
ואני לא מתביישת לומר שגם לפעמים אבא שלי נראה לי יותר
הכל בסדר אבל תזכרי שיש לך גם אמא שאוהבת אותך3>
כן
יש תיאוריה כזאת שבנות מתחברות לאבא ובנים מתחברים לאימא
יש תיאוריה כזאת שבנות מתחברות לאבא ובנים מתחברים לאימא
שואל השאלה:
בגלל זה זה נשאר כתאוריה^^
בגלל זה זה נשאר כתאוריה^^
אנונימית
באותו הנושא: