7 תשובות
גם אני ככה
אמא שלי קרה ולא אוהבת לדבר איתי ככ
אני לא כזאת בכלל האמת, בדיוק ההפך
אבל אני לא חושבת שזה רע. בכלל. זה מעולה שלפחות עם אחד מהם את מרגישה בנוח ככה לשתף דברים שעוברים עלייך. זה עדיף מכלום.
רוב הבנות מתחברות יותר לאבא ובנים לאמא.
אני אישית יותר מתחברת לאמא שלי כי אני לא בקשר עם אבא שלי :)
הקטע הזה כשאני לא בקשר עם אבא וממש לא אוהבת את אמא :/
אני ההפך
גם אני ככה וזה בסדר