9 תשובות
זה קצת מוזר, תאמין לי שאף אחד לא מסתכל על הרגליים שלך כולם פשוט שם בשביל ליהנות מהבריכה
לא כלכך
למה אתה מתבייש אבל??
למה אתה מתבייש אבל??
תלך אף אחד לא מסתכל
מבינה
אבל לאף אחד לא אכפת
אבל לאף אחד לא אכפת
שואל השאלה:
כי יש לי 2 אצבעות ברגליים שהן מחוברות
זו בעיה גנטית שיש לכמה אנשים בעולם
כי יש לי 2 אצבעות ברגליים שהן מחוברות
זו בעיה גנטית שיש לכמה אנשים בעולם
אנונימי
הבנתי
אז קןדם כל אתה לא צריך להתבייש ומי ששופט ליטרלי בעיה שלו
ואם אתה בכל זאת לא מרגיש בנוח זה לא מוזר הכל טוב
אז קןדם כל אתה לא צריך להתבייש ומי ששופט ליטרלי בעיה שלו
ואם אתה בכל זאת לא מרגיש בנוח זה לא מוזר הכל טוב
שואל השאלה:
ואם אני סתם יושב ליד הבריכה על הכיסא עם נעליים זה גם מוזר?
ואם אני סתם יושב ליד הבריכה על הכיסא עם נעליים זה גם מוזר?
אנונימי
אח שלי תעשה מה שמרגיש לך טוב..אף אחד לא בוחן עליך, ואם יש כאלה שכן, אז הם חסרי חיים
תעשה מה שטוב לך אבל ים נראה לי יותר קל להשתזף
באותו הנושא: