10 תשובות
לא מוסרי יחרמן איכ
אתה חולה
זה קריפי אבל בתכלס אתה גם ככה עושה את זה כנראה בבריכה אז עניין שלך אני מניח
באיזה מובן
שואל השאלה:
למה חולה לא עשיתי את זה לכן שאלתי
אנונימי
שואל השאלה:
הרגשתי גם שזה לא מוסרי וקריפי סתם רציתי לשמוע דעות של אחרים
אנונימי
יאללה כל הבנות אומרות איכ כאילו הם לא מסתכלות
שואל השאלה:
האמת שאני גם חשבתי על זה כי אני לא התכוונתי לעמוד עם משקפת מהחלון דיברתי על סתם להיסתכל
אנונימי
כן ברור שלא עם משקפת אנחנו מסתכלים אבל לא בכונה
זה בסדר גמור.