בשישי בערב הייתי עייפה ברמות אז הלכתי לישון באזור 22:00 ונרדמתי תוך שנייה ואז בבוקר סיפרו לי שבסביבות 23:30 קמתי פשוט והלכתי לדלת של הבית והתעסקתי עם המנעול רבע שעה בערך ואז הצלחתי לפתוח ופשוט יצאתי החוצה ושאלו אותי מה אני עושה ואמרתי שאני הולכת לחפש את השמיכה שלי ואז פשוט חזרתי לחדר והשמיכה היתה על המיטה וחזרתי לישון וזה הזוי כי אני בטוחה שזה היה חלום ולא הרגשתי כלום ועכשיו בדקתי בגוגל וכתוב שאצל ילדים זה שכיח שהולכים מתוך שינה אבל רק במקרים נדירים פותחים את הדלת ויוצאים החוצה וזה בדיוק מה שקרה לי אמאלה אז מה לעשות עם זה אני מפחדת שזה יקרה לי שוב