6 תשובות
לא
את יכולה לפרוק אם את רוצה
גם אני ככה רק שאני שומעת בחוץ את כולם
שואל השאלה:
^^לא יודעת
פתאום נפלה לי ריקנות
ואני חווה את זה מדי פעם
כיאלו אני מרגישה בדידות
אין לי עם מי לצאת ביום העצמאות

^אני לעומתך גרה במושב בחור אז שקט מאוד
כן ריל באמת אין עם מי לצאת
^^אמאלה מילה גם אני בדיכאון עכשיו וביטלתי לחברות שלי וגם כי יש לי תחושה לא טובה
ואי חלום שלי לגור במושב