4 תשובות
יש לך לפני המבחן הצהרה שאת מרגישה טוב להיבחן ואם את באמת לא מרגישה טוב עדיף לך לא לחתום עליה בכל זאת כי אני מניחה שערעור מתוך סיבה שלא הרגשת טוב לא יתקבל
אולי תתקשרי אל הטלפון של חיל אוויר עוד חצי שעה? אני חושבת שהמענה נפתח בשמונה ותבקשי להזיז את המיון ותסבירי להם
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה יותר טוב אז אני אעשה בכל זאת, תגידו הם שלחו לי את הקישורים דרך ההודעות ולא האימייל.. איך בדיוק אני אמורה להיכנס אם אין לי את ההודעות במחשב??
אנונימית
אני יודעת שזה מאוחר אבל אם עדיין לא הסתדרת תכנסי מהמחשב לוואצאפ
אנונימית
שואל השאלה:
הסדרתי בסוףף תודה וואי אני מקווה שהלך לי טוב
אנונימית
באותו הנושא: