4 תשובות
לא בטוח, זה מסוכן מדי, עדיף להישאר בבית
כן כי אני מהצפון
אנונימי
אני רוצה לצאת אבל אותם מבאס כל העניין שאין במות וכאלה
מסוכן ברמות יש מלא רוחות גם המזג אוויר זוועה תיפגשו בבתים
באותו הנושא: