הוצאתי פטור בתחילת שנה ומאז קבעו לי כל פעם צו ראשון שדחיתי כי חשבתי שאין צורך שאני אגיע. לפני כמה שבועות התחלתי להרגיש חרטה בנוגע לפטור ושקלתי לבטל אבל בדיוק הגיע לי דואר לאי קבלת פטור בגלל חוסר שיתוף הפעולה שלי בזימונים. זה אומר שאני לא אוכל לעשות צו ראשון כמו שצריך וכאילו אני מתחילה ברע?