4 תשובות
אל תלכי זה באמת חום גבוה במיוחד אם זה אחרי שלקחת כדורים
שואל השאלה:
^^לקחתי שתי כדורים
וגם אתמול לקחתי כדור ועדיין הרגשתי מגעיל והייתה לי בחילה כל שנייה
אז אני לא חושבת שכדור לבד יכול לעזור
וגם אני הרגשתי ממש רע שאני כאילו מדביקה את כולם כשאני אפילו לא יודעת מה יש לי

+אם אני מגיעה לטקס אני צריכה להגיע לעוד שתי שעות של בית ספר רגיל
אנונימית
באמת שתתרכזי כרגע בבריאות שלך, זה חום גבוה מאוד
אם תלכי, זה יכול להחמיר את המצב שלך
ואני לא חןשבצ שיכעסו עלייך אם תגידי שיש לך חום
תקשיבי הבריאות שלך חשובה מהכל אם תסבירי שיש לך חום אף אחד לא אמור לכעוס עלייך רפואה שלמה.
יש לך טיפים איך לגרום לחום? פליז