14 תשובות
כן
אני לא חושבת כך. פעם חשבתי על זה שמוזר שמישהו ארצה חיים ארוכים איתי. אבל אז היה לי את החבר הראשון שלי שהייתי איתו 8 חודשים שזה הרבה וכן הרגשתי.
בכללי מאמינה שלמה שלא ארצו אותי השאלה היא מי מתאים לי.
וחשוב גם שהאדם יהיה רציני וארצה אותך ולא סתם להנות איתך
בכללי מאמינה שלמה שלא ארצו אותי השאלה היא מי מתאים לי.
וחשוב גם שהאדם יהיה רציני וארצה אותך ולא סתם להנות איתך
כןכן אבל זה תקופות
ממש אבל
לא קרה לי בחיים
שואל השאלה:
זה מה שהתכוונתי שכאילו אני מספיק חסרת ביטחון בשביל לחשוב דבר כזה, ובאמת לא נשמע לי הגיוני שמישהו יאהב אותי כל כך ברמה שאני לא אוהבת את עצמי
זה מה שהתכוונתי שכאילו אני מספיק חסרת ביטחון בשביל לחשוב דבר כזה, ובאמת לא נשמע לי הגיוני שמישהו יאהב אותי כל כך ברמה שאני לא אוהבת את עצמי
מזדהה^
כן
זה מרגיש לי אבוד מיום ליום
זה מרגיש לי אבוד מיום ליום
שואל השאלה:
יש הבדל בין מוכנה לזוגיות לבין זה שלא נראה לי שירצו אותי אי פעם..
יש הבדל בין מוכנה לזוגיות לבין זה שלא נראה לי שירצו אותי אי פעם..
שאלת אם זה מה שאנחנו מרגישים ועניתי. זה פוגש כל אחד במקום אחר וזה עונה בול על השאלה שלך. לא לכולם יש את אותן החוויות :)
ואני אומרת מתוך ניסיון, ולא בהכרח רומנטי, אנשים לא רוצים להיות בסביבה של אנשים שלא בטוחים בעצמם. אף אחד לא בטוח בעצמו במיליון אחוז וזה בסדר, אבל כשאת נמצאת בסט אוף מיינד של "מי ירצה אותי"- את מרחיקה מעצמך אנשים
ואני אומרת מתוך ניסיון, ולא בהכרח רומנטי, אנשים לא רוצים להיות בסביבה של אנשים שלא בטוחים בעצמם. אף אחד לא בטוח בעצמו במיליון אחוז וזה בסדר, אבל כשאת נמצאת בסט אוף מיינד של "מי ירצה אותי"- את מרחיקה מעצמך אנשים
כן
חרא הרגשה
חרא הרגשה
לא
החיים עוד לפנייך וכבר משום מקום קבעת את זה
החיים עוד לפנייך וכבר משום מקום קבעת את זה
כן, מרגיש לי שאשאר לבד לנצח
לא בדיוק
גברים כן רוצים אותי ואין לי ספק שאני בחורה מעניינת ומושכת
אבל אני מרגישה שבחיים לא אהיה מוכנה לזוגיות. עוד לפני גיל 16 חוויתי דברים שאנשים לא חווים גם בגיל 40. זה ממש ביגר אותי, אבל מרגיש לי שהנושא הזה שאב את מלוא תשומת הלב שלי, ופשוט לא היה לי זמן או יכולת להתבגר מבחינה רומנטית. אני יודעת להתחיל עם גברים, יודעת לזרום כשהם מתחילים איתי ויודעת לדבר איתם בצורה רומנטית, אבל זה פשוט כמו משחק בשבילי.
מה גם שאין לי שום רצון לזוגיות. אני בת 18 ובחיים לא היה לי חבר וכמו שאמרתי- גם לא רצון לחבר
ואני כן מדברת עם בחורים, אבל הלב שלי פשוט לא שם
זה מרגיש כל כך רחוק ממני
גברים כן רוצים אותי ואין לי ספק שאני בחורה מעניינת ומושכת
אבל אני מרגישה שבחיים לא אהיה מוכנה לזוגיות. עוד לפני גיל 16 חוויתי דברים שאנשים לא חווים גם בגיל 40. זה ממש ביגר אותי, אבל מרגיש לי שהנושא הזה שאב את מלוא תשומת הלב שלי, ופשוט לא היה לי זמן או יכולת להתבגר מבחינה רומנטית. אני יודעת להתחיל עם גברים, יודעת לזרום כשהם מתחילים איתי ויודעת לדבר איתם בצורה רומנטית, אבל זה פשוט כמו משחק בשבילי.
מה גם שאין לי שום רצון לזוגיות. אני בת 18 ובחיים לא היה לי חבר וכמו שאמרתי- גם לא רצון לחבר
ואני כן מדברת עם בחורים, אבל הלב שלי פשוט לא שם
זה מרגיש כל כך רחוק ממני