6 תשובות
מסכים אבל לא ביגלל זה
אנונימי
לא.
הבינה המלאכותית היא סכנה קיומית לאנושות. זה בעצם התחלת הסוף.
מצד שני מי אמר שהאנושות בכלל ראויה להשאר קיימת?
כן
מהסיבה הזאת שהכל בקלות אתה צודק , אבל אנשים כבר מפסיקים להפעיל שיקול דעת ופיתוח מיומנויות באופן עצמאי
כן זה כבר עכשיו קורה
כן. מסכימה מאוד