9 תשובות
לא, כי בינה מלאכותית עושה הרבה טעויות.
מאמינה שבלב מסוים זה יכול לקרות אבל לא בעתיד הקרוב כי כרגע הבינה המלאכותית לא בשלב מתקדם מספיק, לפחות לא במצב שזמין לציבור
דווקא כן הבינה המלאכותית ממשיכה להתפתח יותר ויותר ורואים את זה כבר עכשיו,
אם היא תחליף מעצביים גרפיים ומתכנתים בעתיד לדעתי זה כבר תלוי בחברה שלנו..
בסופו של דבר אין כמו משהו שהוא עבודת יד ומקורי
אם היא תחליף מעצביים גרפיים ומתכנתים בעתיד לדעתי זה כבר תלוי בחברה שלנו..
בסופו של דבר אין כמו משהו שהוא עבודת יד ומקורי
היא תקח עבודה של 10 מתכנתים ותהפוך את זה לעבודה של מתכנת אחד. ואותו הדבר עם עיצוב גרפי. המתכנת או המעצב יעבוד יותר בתור מנהל פרויקט. זה אומר שכל העבודות של המתכנתים/מעצבים המתחילים יעלמו והם יצתרכו לעבוד בוולט
שואל השאלה:
איזה מקצועות לדעתכם הכי צריך ושהai לא יחליף אותם? אני כל כך אוהבת לתכנת ולעצב גרפי שפשוט מבאס שזה קורה
איזה מקצועות לדעתכם הכי צריך ושהai לא יחליף אותם? אני כל כך אוהבת לתכנת ולעצב גרפי שפשוט מבאס שזה קורה
אנונימית
לא, לדעתי זה פשוט כלי נוסף לארגז הכלים שלך
בדיוק כמו שיש לך את פוטושופ למשל אז יהיה לך גם בינה מלאכותית
הבינה המלאכותית לא תחליף אותך בתור מעצבת או מתכנתת ולא תיקח לך את העבודה, אבל מי שכן ילמד להשתמש בכלים האלו הוא יחליף אותך ויקח לך את העבודה
בדיוק כמו שיש לך את פוטושופ למשל אז יהיה לך גם בינה מלאכותית
הבינה המלאכותית לא תחליף אותך בתור מעצבת או מתכנתת ולא תיקח לך את העבודה, אבל מי שכן ילמד להשתמש בכלים האלו הוא יחליף אותך ויקח לך את העבודה
זה שאפשר לצייר בטבלט לא אומר שאנשים הפסיקו לצייר על נייר. אבל אם העבודה שלך זה להוציא כמה שיותר עיצובים גרפיים עבור חברה מסויימת. ברור שעדיף להשתמש בטבלט. לפי ההגיון הזה עדיף לחברה להעסיק מנהל עיצוב גרפי שיפעיל 10 בינות מתכותיות שיעצבו עבורו
היא כבר מחליפה מתכנתים, אבל אם אתה טוב יותר מבינה מלאכותית בפתרון בעיות ולכנות לא תהיה לך בעיה
לגבי עיצוב גרפי בגלל הסטיגמה שיש נגדה כנראה לא, אנשים מתעצבנים מאוד על אומנות של בינה מלאכותית
לגבי עיצוב גרפי בגלל הסטיגמה שיש נגדה כנראה לא, אנשים מתעצבנים מאוד על אומנות של בינה מלאכותית
היא תחליף את מי שהוא יותר ביצועיסט ופעולות פשוטות.. לא את מי שידע להשתמש בזה גם ככלי עבודה ופיתוח.
זה לא משהו שמחליף מוח של בן אדם.
כמובן שיהיו עסקים, כמו שיש עכשיו, שרוצים לחסוך.. אבל בין אם ברמת הקוד או העיצוב- יקבלו תוצאות בהתאם, וזה יכול לעשות להם נזק מאוד גדול.
זה כלי עבודה ומאוד מייעל תהליכים, ודווקא יכול לעזור למעצבים ולמתכנתים להביא תוצאות עוד יותר טובות בפחות זמן.
זה לא משהו שמחליף מוח של בן אדם.
כמובן שיהיו עסקים, כמו שיש עכשיו, שרוצים לחסוך.. אבל בין אם ברמת הקוד או העיצוב- יקבלו תוצאות בהתאם, וזה יכול לעשות להם נזק מאוד גדול.
זה כלי עבודה ומאוד מייעל תהליכים, ודווקא יכול לעזור למעצבים ולמתכנתים להביא תוצאות עוד יותר טובות בפחות זמן.
באותו הנושא: