התחברות
הרשמה
מתי בערך כבר מיותר להגיע לבית ספר בכיתה י?
28 באפריל 2025, 17:25
כיתה
תיכון
מתי
3 תשובות
מחר
י
יעקב איש קריות
בתיכון אף פעם לא מיותר להגיע, חשוב להיות
סמאגון.
רק אחרי כל המבחנים יהיה מיותר
א
ארתורית
באותו הנושא:
האם לי, בתור תלמידה בכיתה ט', יש טעם להגיע בזמן לבית ספר ולהיכנס לכל השיעורים?
מתי בערך בסוף שנה מיותר כזה כבר להגיע לבית ספר ?
זה לא נראה לכם קצת מיותר להגיע מחר לבית ספר?
אם אלך לקניון בערך בשלוש אתם חושבים שאני אוכל להספיק להגיע לבית עד 19:30?
באיזה חודש בערך מתחילים להפסיק להגיע לבית ספר בכיתה יב?
מצחיק אם להגיע לבית ספר ב11 וחצי בערך ואני לומדת עד שלוש וחצי?
כולם אומרים שאפשר פשוט להפסיק להגיע לבית ספר בכיתה י'
לעבור לבית ספר חדש בכיתה י,מיותר?מוזר?אפשר למצוא חברים?דוגרי...
כמה צריך בערך לקבל במבחן מעבר של כיתה ט במתמטיקה בשביל להגיע משלוש לארבע יחידות?
זה נורמלי להגיע לבית ספר אם סווצ'ארט קפוצ'ון ולהוריד בכיתה ?
כמה זמן לוקח בערך למשלוח עד הבית להגיע מרגע שהוא יצא להפצה ?