13 תשובות
קצת? מאוד
מאד מיותר
(אין לי לימודים מחר)
כי אין סיבה ללכת^.
ותאמת שגם לי אין וגם לא יום ראשון
מיוצר מאוד
אבל אני מתחיל בראשון
למה אין סיבה ללכת מחר וביום אחר כן יהיה סיבה?^^
שואל השאלה:
^^כיף לך אני אמורה להתחיל מחר
אנונימית
כי זה סתם יום שישי וטכנית אני בעד גם לא ללכת כל השנה
אתה לא חייב ללכת
ברור שזה חשוב, מקבלים מערכת שעות, פוגשים את החברים אחרי חודשיים ומקבלים עדכונים לגבי מה שצריך. יש פעילות חברתית יותר מהכל וכבר יעדכנו מה צריך להיות ביום ראשון ומערכת לשבוע הראשון. ישנתם חודשיים - יאללה!