17 תשובות
חודש הבא
אשכרה? לא ביוני?
שואל השאלה:
בנימה זאת, איך אני מקבלת תפקיד לוחמה שאני ממש רוצה ?
אנונימית
עשית מיון לוחמות?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
איזה יחידה את רוצה
שואל השאלה:
איסוף
אנונימית
די גם אני
בעיקרון פשוט אם לא נותנים לך איסוף תסרבי בבקו"ם
מכירה מישהו מפה שנתנו לו חי"ר גבולות ישב יומיים באוהל סרבנים ונתנו לו איסוף
שואל השאלה:
היידה אז לסרב עוזר
אנונימית
כן ברור
אני גיוס מרץ 2026 אם לא יתנו לי איסוף אני מסרבת לא אכפת לי
שואל השאלה:
אני אוגוסט
ולא נתנו עדיין שיבוצים שלחתי מכתבים והכל אבל הם לא שיבצו עדיין
אנונימית
אף אחת שעשתה מיון לוחמות לא קיבלה שיבוצים
חכי אתן אמורות לקבל עוד מעט זה ישלח לכולן
שואל השאלה:
תודה לך ❤
אנונימית
בהצלחה שיהיה לך גיוס קל
זה תלוי בהם
מאמינה שאמצע-סוף מאי יקבלו שיבוצים
שואל השאלה:
תחילת מאי אפשר לקבל שיבוץ כבר?
אנונימית
^שנה שעברה גיוסי אוגוסט קיבלו במאי והרבה כבר התחילו לקבל שיבוצים