6 תשובות
שואל השאלה:
סגור תודה
סגור תודה
אנונימית
ב2.6 מיטב יפרסמו הכל טוב
מיטב העלו לא מזמן שגיוס אוגוסט יקבלו שיבוצים ב3.6 וב-6.6 (לקרבי)
אנונימית
או בזמן הקרוב (גג חודש) או שתגוייסי לשיבוץ וגיוס כללי ואז ישבצו אותך אחרי הטירונות
אנונימית
שואל השאלה:
קיבלתי וחתמתי ויתור
מתי אני אמורה בערך לקבל שיבןץ חדש?
קיבלתי וחתמתי ויתור
מתי אני אמורה בערך לקבל שיבןץ חדש?
אנונימית
היית אמורה לקבל כבר
אלא אם אין לך תפקיד אז מתגייסת בגיוס כללי
אלא אם אין לך תפקיד אז מתגייסת בגיוס כללי
אנונימית
באותו הנושא: