9 תשובות
אני אומר למפקד שלי לפני שאני לא מרגיש טוב ושאני הולך לביקור רופא ואז מצלם לו אם קיבלתי גימלים
ליטרלי מה שעשיתי אתמול
בינתיים אף מ"צ לא בא לבית שלי עם אזיקים וחדשות רעות
פשוט לצלם לה את הדף עם הגימלים, שהתמונה תהיה ברורה, ולכתוב לה שאת לא מרגישה טוב וקיבלת גימלים.
ככה לפחות אני הייתי עושה את זה כשהייתי בסדיר
היי, אני לא מרגישה טוב אני הלכתי לרופא וקיבלתי גימלים ולצלם את הגימלים
כן כזה "שלום המפקדת, בוקר/צהריים/ערב טוב.
הוצאתי גימלים לימים ככה וככה" ואז תצרפי קובץ או תמונה וזהו.
לכתוב לה היי, קיבלתי גימלים לימים 1,2
מצלמת לה טופס
כן את אומרת לה שקיבלת גימלים ומצלמת את הטופס
כן