4 תשובות
אם את/ה עדיין בהכשרה צריך להודיע לפני. אם את/ה בסדיר פשוט תגיד לו אחרי הבדיקה מה התוצאות וכמה גימלים קיבלת אם קיבלת
עדיף לעדכן שאתה הולך אבל לא חובה, תעדכן כמה גימלים אח"כ בלי קשר לזה אבל.
תרגיש טוב.
את לא חייבת להודיע לו שאת הולכת
מקור: המוקד הטלפוני של חיל הרפואה
arb
את צריכה להודיע לו שאת הולכת, בהצלחה