4 תשובות
אם את/ה עדיין בהכשרה צריך להודיע לפני. אם את/ה בסדיר פשוט תגיד לו אחרי הבדיקה מה התוצאות וכמה גימלים קיבלת אם קיבלת
עדיף לעדכן שאתה הולך אבל לא חובה, תעדכן כמה גימלים אח"כ בלי קשר לזה אבל.
תרגיש טוב.
תרגיש טוב.
את לא חייבת להודיע לו שאת הולכת
מקור: המוקד הטלפוני של חיל הרפואה
מקור: המוקד הטלפוני של חיל הרפואה
את צריכה להודיע לו שאת הולכת, בהצלחה
באותו הנושא: