8 תשובות
את חייבת לשלוט במה שיוצא לך מהפה, זה כנראה מאוד פגע וגם זה הרגיש לו כאילו את רוצה לנתק קשר, פעם הבאה תגידי משהו בסגנון של וואלה באלי להיות קצת לבד כמה זמן 3>
שואל השאלה:
הוא זה שעשה את הטעות והתעצבנתי ואמרתי לו שאני לא רוצה לדבר איתו אבל הכוונה שלי הייתה שאני לא רוצה לדבר איתו באותו הרגע
אנונימית
אז תגידי לו את זה
^^לדעתי תשלחי לו הודעה ותקחי אחריות על מה ש*את* אמרת, זה שהוא טעה ויצא קקי זה סבבה אבל גם את טעית ויצאת קקי לא משנה באמת מה התחיל את זה אז לפחות תקחי אחריות על החלק שלך
שואל השאלה:
להגיד לו? כי כאילו הוא עדיין עשה משהו לא בסדר ואני לא יודעת אם אני זאת שצריכה לכתוב הודעה ראשונה אחריי הריב
אנונימית
לא יודע איך הוא מרגיש לגבי זה
אבל יש מצב שהייתי לוקח את זה למקום של ניתוק קשר או משהו רגעי שיעבור
תגידי לו את זה
כנראה שהוא חושב שזה נתק