23 תשובות
זן סדרה על עולם שבו יש מפלצות ואנשים נלחמים נגדם. כל איש שונה בחוזקה וביכולות ומקבל דרגה. יש לוחם אחד חלש שקיבל יכולת משונה שהוא יכול לעשות משימות ולקבל נקודות, את הנקודות הוא יכול להשקיע ביכולות שלו. כמו שאמרת
שואל השאלה:
^^ לא, מה זה?
^^ לא, מה זה?
אנונימי
כריזמה שתי נקודות
בריאות שתי נקודות
אינטליגנציה נקודה אחת
בריאות שתי נקודות
אינטליגנציה נקודה אחת
שואל השאלה:
^ שתיהם, את תראי כמו שאת רוצה וגם אנשים ימצאו אותך מושכת
^ שתיהם, את תראי כמו שאת רוצה וגם אנשים ימצאו אותך מושכת
אנונימי
בעצם כריזמה 1 בריאות 2 אינטליגנציה 1 יופי 2
אה רגע אממטוב בריאות 1
שואל השאלה:
^^ זה שש
^^ זה שש
אנונימי
3 בריאות 2 קריזמה
ובריאות זה רק ממחלות או שזה גם חיזוק של העצמות, פחות סיכון לקריעת שריר, יכולת החלמה מהירה יותר ועוד
שואל השאלה:
^ הכל, אבל אם יורים בך את עדיין מתה, זה כאילו אם שברת רגל יקח לזה פחות זמן להתרפה
^ הכל, אבל אם יורים בך את עדיין מתה, זה כאילו אם שברת רגל יקח לזה פחות זמן להתרפה
אנונימי
גם מחלות נפש?
שואל השאלה:
^ כן ולא, דיכאון וכאלה לא מביא חסינות, אלצהיימר, פרקינסון דמנציה כן מביא חסינות
^ כן ולא, דיכאון וכאלה לא מביא חסינות, אלצהיימר, פרקינסון דמנציה כן מביא חסינות
אנונימי
^ביאסת
שואל השאלה:
^ אין מה לעשות אלו החוקים, בריאות לא קונה אושר
^ אין מה לעשות אלו החוקים, בריאות לא קונה אושר
אנונימי
אבל אני אוותר על המראה ואשים עוד נקודה בבריאות
מי אמר שהדיכאון שלי לא מסב לי אושר?
אני אוהבת את הדיכאון שלי
זה מונע ממני מלדבר עם אנשים
אני אוהבת את הדיכאון שלי
זה מונע ממני מלדבר עם אנשים
שואל השאלה:
אני הייתי משקיע 4 קריזמה ו1 בבריאות כי אז זה אומר שאני אהיה יחסית בריא כל החיים שלי ואני אוכל להיות איש המכירות הכי טוב אי פעם, להביא נאומי מוטיבציה מטורפים ולהיות פרפורמר מטורף, דרך אגב
אני הייתי משקיע 4 קריזמה ו1 בבריאות כי אז זה אומר שאני אהיה יחסית בריא כל החיים שלי ואני אוכל להיות איש המכירות הכי טוב אי פעם, להביא נאומי מוטיבציה מטורפים ולהיות פרפורמר מטורף, דרך אגב
אנונימי
שואל השאלה:
^^ לגיטימי
^^ לגיטימי
אנונימי
הייתי לוקחת בריאות 2 כדי להימנע מהכאב של העצמות החצי שבורות שלי וביקורי רופא מביכים.
אינטליגנציה 2 כדי שאעשה דברים בצורה חכמה. אדע איך לעסוק בתחומים שונים. אדע איך לגבות את הדעות והמחקרים שלי. ואדע איך להתמודד עם אנשים.
וכריזמה 1. אם כמה שאינטילגנציה וגיבוי זה חשוב אחרי הכל אנשים ילכו יותר אחרי מישהו עם ביטחון עצמי ושיודע לדבר יפה.
כל החוכמה, הידע, המחקרים לא יעזרו לי בכלום אם אני לא יודעת איך לדבר בביטחון סוחף.
ועל מראה ויתתרתי כי אני מעדיפה לאהוב את הגוף שלי כמו שהוא. לדעתי אני מספיק יפה גם ככה :)
אינטליגנציה 2 כדי שאעשה דברים בצורה חכמה. אדע איך לעסוק בתחומים שונים. אדע איך לגבות את הדעות והמחקרים שלי. ואדע איך להתמודד עם אנשים.
וכריזמה 1. אם כמה שאינטילגנציה וגיבוי זה חשוב אחרי הכל אנשים ילכו יותר אחרי מישהו עם ביטחון עצמי ושיודע לדבר יפה.
כל החוכמה, הידע, המחקרים לא יעזרו לי בכלום אם אני לא יודעת איך לדבר בביטחון סוחף.
ועל מראה ויתתרתי כי אני מעדיפה לאהוב את הגוף שלי כמו שהוא. לדעתי אני מספיק יפה גם ככה :)
ראית עכשיו solo leveling?
ולשאלה הייתי משקיע 3 נקודות באינטליגנציה, 1 בבריאות ועוד נקודה בקריזמה
ולשאלה הייתי משקיע 3 נקודות באינטליגנציה, 1 בבריאות ועוד נקודה בקריזמה
הייתי משקיעה 2 באינטליגנציה
אחת בבריאות
אחת בכריזמה
ואחת במראה
אחת בבריאות
אחת בכריזמה
ואחת במראה
רגע, על פי מה המראה עובד?
שיפור המראה על פי האידאל שלי ל"יפה" או לפי האידיאל של החברה?
שיפור המראה על פי האידאל שלי ל"יפה" או לפי האידיאל של החברה?
מראה לא משנה לי מסתדר אם מה שיש
קריזמה יש מספיק ביטחון ואין כוח לאנשים גם ככה כבר אז לא יעיל.
אנטלגנציה נשמע טוב עד שאני מבין שהמוח המפגר שלי שעובד 24/7 על 200 יעשה לי יותר כאב ראש אפילו.
אז בריאות? לא רוצה לחיות כזה הרבה אבל יהיה נחמד להחלים מהר מדברים ולא שחולה אף פעם בערך אבל לא רואה בזה טעם כי בקושי נפצע גם.
אז בריאות?
קריזמה יש מספיק ביטחון ואין כוח לאנשים גם ככה כבר אז לא יעיל.
אנטלגנציה נשמע טוב עד שאני מבין שהמוח המפגר שלי שעובד 24/7 על 200 יעשה לי יותר כאב ראש אפילו.
אז בריאות? לא רוצה לחיות כזה הרבה אבל יהיה נחמד להחלים מהר מדברים ולא שחולה אף פעם בערך אבל לא רואה בזה טעם כי בקושי נפצע גם.
אז בריאות?
אנונימי