5 תשובות
ksp
יש חנות אחת בדיזנגוף סנטר אני קונה משם את כל הציוד שלי
^
חחח
חחח
שואל השאלה:
לא דחוף לי שזה יהיה יבואן רשמי יותר חשוב לי המחיר הזול
אני רוצה מחירים כמו אצל "מאיר 2000" פשוט אין לו הרבה דגמים במלאי אז צריכה עוד מקומות
לא דחוף לי שזה יהיה יבואן רשמי יותר חשוב לי המחיר הזול
אני רוצה מחירים כמו אצל "מאיר 2000" פשוט אין לו הרבה דגמים במלאי אז צריכה עוד מקומות
תקשיבי ראיתי באינסטגרם מישהי שיש לה מצלמה שמצחמת וואו
קוראים למצלמה kodak pixpro fz55 היא עולה בארץ 800-600 שקל נראה לי והיא מצלמת באיכות וואו
קוראים למצלמה kodak pixpro fz55 היא עולה בארץ 800-600 שקל נראה לי והיא מצלמת באיכות וואו
באותו הנושא: