9 תשובות
ביגוד יש שם צמוד וגם זה זול
אני דאבל די בחזייה וקניתי 2 גזרות בבייסיק שמחמיאות לי ממש, תנסי גם
שואל השאלה:
כן אבל כל הבייסיק ממש צמוד בחזה ואז פשוט יורד למטה לא ישר אלא קדימה וזה נראה ממש מוזר
כן אבל כל הבייסיק ממש צמוד בחזה ואז פשוט יורד למטה לא ישר אלא קדימה וזה נראה ממש מוזר
לא לא,תנסי את החולצת פשתן היא מחמיאה ממש
לא גדולה ולא צמודה פשוט נוחה ויושבת פצצה בחזה
לא גדולה ולא צמודה פשוט נוחה ויושבת פצצה בחזה
בטח לא אהבת את הגזרה הזו שכולן קונות שכאילו נראת גזורה כזה,גם אני לא אהבתי בכלל
יש בביגוד חולצות בית ספר באיכות מעולה באחלה מחיר גם אחרי כביסות נשארות כמו חדשות
בילבי הכי טוב לדעתי
הקטע שם הוא שיש רק מידה אחת והבד גמיש ברמות. אז החולצה נראת כזה קטנה והיא פשוט יושבת בול על כל הקימורים כי היא מתאימה את עצמה לצורת גוף שלך
הקטע שם הוא שיש רק מידה אחת והבד גמיש ברמות. אז החולצה נראת כזה קטנה והיא פשוט יושבת בול על כל הקימורים כי היא מתאימה את עצמה לצורת גוף שלך
שואל השאלה:
אני תכננתי לקנות מבילבי, פשוט חברה שלי הבריזה לי וקנתה בסוף מפוקס ואני לא יכולה לנסוע לבד לתל אביב ואבא שלי לא רוצה שאזמין מהאתר
אני תכננתי לקנות מבילבי, פשוט חברה שלי הבריזה לי וקנתה בסוף מפוקס ואני לא יכולה לנסוע לבד לתל אביב ואבא שלי לא רוצה שאזמין מהאתר
זה בהוד השרון לא תל אביב
באותו הנושא: