6 תשובות
אני גם סוג של לא יודעת אם הגיוני אבל זה עדיף מאשר שתשנאי את עצמך(:
כן לגמרי,
אני ממש ממש הפוך אבל כן
אני באמתגאה בך
אני ממש ממש הפוך אבל כן
אני באמתגאה בך
אנונימית
u are just like me twin
זה טוב
אני שמחה בשבילך
אני שמחה בשבילך
לא
באותו הנושא: