התחברות
הרשמה
הגיוני שאני אובססיבית לנינה דוברב ברמה מוגזמת?!
11 ביוני 2024, 16:52
נינה דוברב
יומני הערפד
אובססיות
התאהבות
5 תשובות
כן
בן
לא
ה
השכנה עם החלב
הגיוני
מ
מלכת החביתיות
כן הגיוני
Anastasia
כע
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
באותו הנושא:
הגיוני שאני אובססיבית לגבר בן 45?
האם זה הגיוני שאני אובססיבית למורה שלי??
זה הגיוני שאני אובססיבי לשיאומי?
נראה לכם הגיוני שאני מפחדת שהוא יהיה אובססיבי?
הגיוני להיות אובססיבית לאיך שאני נראת אבל ליהיות חסרת ביטחון?
הגיוני שהתאהבתי במישהי מסדרה ואני כבר שנה וחצי אובססיבית אליה ?
הגיוני שאני עדיין אובססיבית לאהבה הראשונה שלי?
זה הגיוני שאני אובססיבית לארוס שלי?
הגיוני שאני ככה אובססיבית אליו? מה יש לעשות?
הגיוני שאני אובססיבית למישהו שאני מכירה פחות מ 24 שעות?
זה הגיוני שאני אובססיבית ממש לילד שאני בקושי מדברת איתו??