13 תשובות
לא נכון
אם אתם כל כך לא אוהבים את סטיפס למה אתם כאן?
לא
סטיפס? סתם פייק
האתר קיים 19 שנים, אין סיבה שיסגר
האתר קיים 19 שנים, אין סיבה שיסגר
שואל השאלה:
moon_
אני לא שונאת את סטיפס שאלתי כי אני לא רוצה שימחק
moon_
אני לא שונאת את סטיפס שאלתי כי אני לא רוצה שימחק
אנונימית
התכוונתי לאלא שענו בהתחלה
שואל השאלה:
אה אוקיי
אה אוקיי
אנונימית
שואל השאלה:
אז תמחוק אתה
אל תחכה למישהו שיעשה את העבודה בשבילך
עם האתר לא טוב בשבילך תמחוק אתה
וגם זה אגואיסטי לקוות שהאתר ימחק שלך יהיה טוב אבל למלא אחרים זה היה רע
אז תמחוק אתה
אל תחכה למישהו שיעשה את העבודה בשבילך
עם האתר לא טוב בשבילך תמחוק אתה
וגם זה אגואיסטי לקוות שהאתר ימחק שלך יהיה טוב אבל למלא אחרים זה היה רע
אנונימית
שואל השאלה:
אז יופי תתמודד
אז יופי תתמודד
אנונימית
כן מה אם האנשים שהאתר מאוד עוזר להם ולא רק מעביר להם את השעמום..
וואלה
אני לא שמעתי על דבר כזה
אני לא שמעתי על דבר כזה
מה
מי אמר את זה
די לא אני אבכה אם זה אמיתי
מי אמר את זה
די לא אני אבכה אם זה אמיתי
לא לא לא
מה המקורות שלך?
מה המקורות שלך?
באותו הנושא: