11 תשובות
שואל השאלה:
^אני גם חושבת ככה
אבל הוא לא היה הורג את היהודים אם הוא לא היה חושב שזה רעיון טוב
^אני גם חושבת ככה
אבל הוא לא היה הורג את היהודים אם הוא לא היה חושב שזה רעיון טוב
הוא לא עשה גם משהו טוב בשבילו ובשביל העם שלו.
היהודים שירתו את המדינה בצורה נאמנה הם עבדו בעבודות גבוהות הם היו אנשים משכילים זה לא היה טוב בשבילו
היהודים שירתו את המדינה בצורה נאמנה הם עבדו בעבודות גבוהות הם היו אנשים משכילים זה לא היה טוב בשבילו
שואל השאלה:
^תקראו את התגובה שלי.
^תקראו את התגובה שלי.
^^כן אבל אין ספק שהוא היה אדם פסיכי וזה לא רק ממחשבה אם זה טוב או רע
יכול להיות נקודת אמת שבה הוא תפס
אפשר להבין אותו
כלומר, הייתה לו אמונה שיהודים הורסי תרבות
וזה נראה ממראה חיצוני נכון, כי חרידים תמיד היו מסתגרים ולא נותנים לשום סוג של אומנות להיכנס לקהילה שלהם
בכל מקרה הוא לא הבין משהו אחר
ובגלל זה העולם הובא למקום אחר
בסופו של דבר היה משהו שלא עבד
בנוסף לא הכל חייב לפתור במלחמות וזה
למרות שזו הדרך הקלה ביותר
אפשר להבין אותו
כלומר, הייתה לו אמונה שיהודים הורסי תרבות
וזה נראה ממראה חיצוני נכון, כי חרידים תמיד היו מסתגרים ולא נותנים לשום סוג של אומנות להיכנס לקהילה שלהם
בכל מקרה הוא לא הבין משהו אחר
ובגלל זה העולם הובא למקום אחר
בסופו של דבר היה משהו שלא עבד
בנוסף לא הכל חייב לפתור במלחמות וזה
למרות שזו הדרך הקלה ביותר
זהגם עניין
מה שהיטלר עשה היה מתוך אמונה ותפיסות עולם ימנית קיצונית שהעם שלו הוא נעלה לכל העמים האחרים ובנה בעצם היררכיה של גזעים והחליט שהוא לוקח על עצמו את הנטל של "לתקן" את העולם ולגרום לזה שהעמים הנחותים יושמדו והעמים הנעלים ישלטו בעולם
יכול להיות שאם היו שואלים אותו הוא לא היה מתחרט אבל בסוף הוא התאבד ואם שואלים במונחים של העולם וגרמניה בעצמה הוא רק פגע גם במדינה שלו וגם בעולם אז כאילו.. אם היו שואלים את גרמניה עכשיו לצורך העניין על השלטון של היטלר אף אחד לא יגיד לך שם שזה היה דבר טוב.
הדרך היחידה שאני עוד כן יכול לראות את זה כדבר "טוב" איכשהו זה שזה גרם להקמת מדינת ישראל ויצר מקלט למיליוני אנשים ומזער את האנטישמיות בעולם
יכול להיות שאם היו שואלים אותו הוא לא היה מתחרט אבל בסוף הוא התאבד ואם שואלים במונחים של העולם וגרמניה בעצמה הוא רק פגע גם במדינה שלו וגם בעולם אז כאילו.. אם היו שואלים את גרמניה עכשיו לצורך העניין על השלטון של היטלר אף אחד לא יגיד לך שם שזה היה דבר טוב.
הדרך היחידה שאני עוד כן יכול לראות את זה כדבר "טוב" איכשהו זה שזה גרם להקמת מדינת ישראל ויצר מקלט למיליוני אנשים ומזער את האנטישמיות בעולם
אנונימי
היטלר היה נגד עישון ואהב מאוד בעלי חיים
אבל כמובן כמובן שזה לא הופך אותו לפחות רע ..
אבל כמובן כמובן שזה לא הופך אותו לפחות רע ..
מה שהוא עשה לא היה טוב לאף אחד לא רק ליהודים
הוא לא עשה משהו טוב לא בשבילו ובטח שלא בשביל היהודים
חד משמעית לדעתו זה היה רעיון טוב שהועיל לו, הוא איחד את גרמניה באמצעות שנאה לעמים אחרים, נתן להם להאמין שהם גזע עליון, ואחרי מלחמת העולם הראשונה כשלא היה להם כלום הם פנו לדברים קיצוניים שכאלו כי במצבים קיצוניים עושים דברים קיצוניים.
באותו הנושא: