6 תשובות
אחלה אולי תסבירי למה אבל
בסדר אבל לא כדאי להוסיף סיבה?
את יכולה לכתוב גם
היי, לא אוכל לבוא מחר לשיעור
אשמח לבטל אותו
תוסיפי
סליחה מראש
שואל השאלה:
הסיבה זה כי יש לי בגרות יום אחר כך ואני חייבת ללמוד אבל זה לא הכי "מוצדק" כי היה לי זמן ללמוד לפני
אנונימית
תגידי יש לי בגרות בקרוב אני רוצה לפנות עוד קצת זמן לחזור על החומר