2 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי האמת כי היה לי קצת כיף זה נתן לי סיבה גם לקום גם המקום שהתנדבתי בו היה יחסית כיף
אנונימית
זה נותן לך משמעות בחיים, נכון שאנחנו מטבעינו אגואיסטים אבל נתינה שלא על מנת לקבל זה נותן לנו משמעות לחיים במקום לשבת ולהיות דבוק למסך כל היום