23 תשובות
אני לא מצדיקה חס וחלילה, אבל זה שהם לא בסדר לא אומר שאתה צריך לרדת לרמה שלהם.
תכבד כל אדם באשר הוא ומי שלא מכבד אותך זה עניין שלו.
אני טרנספובית ולא פגעתי בך. לכן את צריכה להיות סבלנית כלפי
שואל השאלה:
ליאם לא אמרתי לרדת לרמה שלהם, אני לא אדם אלים. אבל למה אני צריך להיות סבלני ומכיל איתם? מה אני אמא שלהם? הפסיכולוג שלהם? חבר שלהם?
אנונימי
בכללי מצופה מכל אדם להתנהג בכבוד לבן אדם לא משנה מה הדעה שלהם, אז כן לדעתי אתה צריך להיות סובלני, לא עכשיו שתשב ותכיל אותם ותהיה אמא שלהם, אם לא בא לך אל תהיה בחברתם.
אבל אין צורך לצאת עליהם ולפגוע בהם בחזרה.
תזכור, אם לא טוב לך במקום מסויים - תלך, אתה לא עציץ.
שואל השאלה:
מתי אמרתי לפגוע בהם
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט לא מבין למה מצפים ממני למחוא כפיים לטרנספובים בזמן שהדעה שלהם זה שאני לא צריך להתקיים
אנונימי
לא מצפים ממך, הכל בסדר.
שואל השאלה:
זה מרגיש שכן
אנונימי
ממש ממש לא אותו דבר^^
ואתה ממש לא צריך אל תקשיב להם
ותפסיקו להתמסכן, לקחתם החלטה תעמדו ובה וזהו
שואל השאלה:
ההבדל הוא שטרנספובים פגעו בי ברמה של פוסט טראומה מורכבת
אנונימי
כמו שמצופה מטרנסופובים להיות סבלניים ומכילים כלפי טרנסים נראלי מותר לבקש ההפך.
כמו שאתה מצפה שנכבד אותך, אנחנו מצפים שתכבד אותנו. תפסיקו לדחוף לנו את תרבות ה woke הזאת ולנסות לנרמל את השטויות האלה.
גבר שנולד גבר הוא גבר.
אישה שנולדה אישה היא אישה.
שום ניתוח/דעה/הצהרה שלכם לא תשנה אתזה.
שואל השאלה:
מתי דיברתי על כבוד? דיברתי על הכלה וסובלנות
וזה לא החלטה
וגם אם זה היה החלטה זה לא אומר שאנחנו חייבים להשתחוות לאנשים ששונאים אותנו
אנונימי
אני לא צריך להכיל את ההפרעה הזאת
אתה יכול לקוות לזה, אבל אנשים לא חייבים להכיל את זה.
שואל השאלה:
אז למה שאני אכיל אתכם?
אנונימי
אף אחד לא ביקש ממך גבר, פשוט אל תתלונן כשלא מקבלים אותך זה הכל, כי רוב האנשים לא יקבלו את ההפרעה הזאת
שואל השאלה:
עובדתית "מבקשים"
יותר נכון דורשים
ובחיים לא ראיתי אנשים מתנהגים ככה להפרעות, עובדתית
בחיים לא ראיתי שיתנהגו ככה לאנורקסיות
או לאנשים עם הפרעת אישיות גבולית
או לאנשים עם חרדה חברתית
או כל דבר אחר
אנונימי
שואל השאלה:
אז תבחר להרגיש דיספוריה מגדרית
אגב, אני הרגשתי דיספוריה בסביבה מאוד דתיה עם 0 חשיפה לטרנסים ואפילו אמרתי כמה פעמים בגילאים שונים שאני בן לפני שבכלל ידעתי מה זה טרנס
אנונימי
היי, אני איילת, מתנדב.ת של האגודה למען הלהט"ב, שמנסה לשנות מידע שגוי ושיח פוגעני כלפי הקהילה הגאה.

כואב לי לשמוע שמתייחסים אליך ככה. לכולם מגיע יחס מכיל ומקבל, ובוודאי שטרנספוביה אינה מוצדקת.

בתגובה לתגובות: להיות טרנס זה לא בלבול או השפעה וגם לא מחלה, והמדע מכיר בכך.

לכל מי שנפגעו מטרנספוביה, או מכל מקרה של שנאה לקהילה, קו הקשב של האגודה כאן בשבילכם. זה קו מקצועי ואפשר לפנות אליו באופן אנונימי. הקו פועל בטלפון 2982* או בוואטסאפ 058-6205591 בימים א'-ה' ומוצ"ש בשעות 19:30-22:30
דיספוריה מגדרית זה בהחלט בחירה, אתה בוחר אם להרגיש מבולבל ולהיות מושפע מהסביבה שלך או לא
אתה מתאר הפרעות נפשיות בלתי נשלטות, להיות טראנס זאת בחירה מודעת
שואל השאלה:
דבר ראשון דיספוריה מגדרית לא בוחרים, זה או שיש לך או שאין לך
דבר שני מחלות נפשיות לא בוחרים, לפי ההגיון שלך אם זה בחירה זה לא מחלת נפש
אנונימי