10 תשובות
בטח לול זה שעת אפס
מה
אצלינו מתחילים ב7:30
אנונימי
שואל השאלה:
חשבתי ששעת אפס זה לא חוקי
תכלס כן
ואצלינו 7 וחצי זה שעת אפס בדיוק היום באתי לשעת אפס אבל זה לא עונש בדיוק זה פשוט התחלנו יותר מוקדם במקום שיהיה לנו שיעור בשעה יותר מאוחרת אבל כן תכלס יכולים לעשות את זה בתור עונש
אפשר זה שעת אפס
אז תקרא את החוקים ותחזור
אצלנו מתחילים בשמונה וחצי
ממש לא
אנונימי
למה ששעת אפס תהיה לא חוקית, זה קיים הרי ויש שעות אפס כחלק מהמערכת בימים קבועים