10 תשובות
כן
אני חושבת שזה כבר עבר את הטרנדיות
כן. לי יש, הוא מסמל עבורי זכרונות, תשוקות ואנשים/דברים שאני אוהבת.
כן כמובן :) לכל צארם בו יש סיפור, בין אם טוב או רע, זה חוויות ותקופות שהיו לי בחיים.
כן
כן, אם את אוהבת
גם לי יש חחח
גם לי יש חחח
לי אישית אין אבל לחברה שלי יש והוא ממש יפה אז אני חושבת שכן
כן, זה יפה ברמות
כןן זה מושלם לי יש
אם את אוהבת כן
אני לא הייתי קונה בגלל שאני לא אוהבת
אני לא הייתי קונה בגלל שאני לא אוהבת
באותו הנושא: