7 תשובות
כןכןכןכן זה נדיר
מה אכפת לך אם זה באופנה? אם את אוהבת את זה, תקני.
אם את אוהבת תקני
Snt
אל תקני כי זה באופנה תקני אם זה נראה לך יפה
וכן יש כאלה שהולכות עם זה עדיין
אם זה יפה בעיניך- תקני,
אם יש משהו שאת אוהבת גם אם הוא לא באופנה תקני אותו.
אם את אוהבת תקני, רק זה ממש יקר אז כאילו..
בעיניי זה בזבוז של כסף
תחשבי כמה בכולל עולה הצמיד עצמו ועוד צ'ארמים נוספים, זה פסיכי וזה רק צמיד מכסף
את יכולה למצוא משהו יותר איכותי וזול מזה ולחסוך