8 תשובות
יש לי חברות שהן בכפר רזיאל והן ממש נהנות
שואל השאלה:
תודהה❤❤
תודהה❤❤
אנונימית
היי בואי לשלי אני שנה הבאה עוברת כנראה אני עוברת לבן שמן(עולה לכיתה ט) כול המשפחה שלי היו שם
שואל השאלה:
יש מצבב אני הולכת לבדוק את זהה
יש מצבב אני הולכת לבדוק את זהה
אנונימית
אני יודע שהרבה נהנים בפנימייה של הכפר הירוק
שואל השאלה:
לא התקבלתי לכפר
לא התקבלתי לכפר
אנונימית
^ לא צריך להתקבל לכפר בדרך הרגילה כדי להתקבל לפנימייה, זה תנאים שונים לפי מה שהבנתי
שואל השאלה:
אהה תודהה❤
אהה תודהה❤
אנונימית
באותו הנושא: