14 תשובות
תלפיות
שואל השאלה:
איזה סוג זה?
איזה סוג זה?
אני הייתי הייתי בפנימייה דבר הכי ח** שאני מכיר
כנות!! אני נמצאת שם
תאמין לי שאתה לא רוצה ללכת לפנימייה
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי בכנות ועזבתי לא התחברתי^^^^
הייתי בכנות ועזבתי לא התחברתי^^^^
משטרתית וחקלאית
סתם סתם ממש לא תלפיות מכירה פנימיה מבואות ים במכמורת בסגנון ים כזה פנימיה פצצה
פנימייה זה לא כזה נורא למה כולם חושבים ככה אמאלה
אני הייתי לא ממליץ
מה לא אהבת בכנות
כנראה שלא היית בפנימייה הנכונה
שאומרים לך מתי לישון לא יודע בעיקרון לא אוהב שדבוקים אליי 24/7
היי, אני בפנימייה מעולה אם תרצה לשמוע בפרטי
באותו הנושא: