13 תשובות
אה כן על מה המינוס שיניתי את התשובה תבכו
שואל השאלה:
אני נוסעת אבל באוטו עם בעל הרכב ולו יש ביטוח אז זה תקף לא?
אנונימית
^^לא כי את הנהגת
זה לא תקף כי יש לו כנראה ביטוח שמעל גיל 24 או שאין לו ביטוח צעיר
את צריכה ביטול משל עצמך אלא אם כן בעל הרכב עושה לך
זה לא משנה עם לאבא שלך או אמא שלך יש ביטוח על האוטו את צריכה לעשות על עצמך ביטוח נהג חדש
אבל אם את עושה ביטוח אל תעשי בנפרד תעשי באותו הפוליסה של ההורים שלך זה יצא יותר זול
אם את נוהגת ברור. חלה חובה על כל מהג. יש את אפליקציה ציק של ליברה שניא בדיוק לנהגים חדשים ואת לא צריכה לשלם כל החודש ביטוח, רק כאת נוהגת את מפעילה ומשלמת 30 שח ליום . שווה ממש
כן בטח. את זו שנוהגת ברכב. תבדקי דרך אפליקציית צ'יק של ליברה, הביטוח דרכה יוצא סופר משתלם לנהגים צעירים וחדשים. את משלמת רק לפי השימוש ברכב ואפשר להוסיף נהג בלי תוספת תשלום, אז את יכולה גם להתחלף באמצע עם המלווה אם יש צורך
כמעט בטוח שכן, אבל תבדקי באפליקציית צ'יק היא זמינה לכולם ואין התחייבות למינימום ימים..