התחברות
הרשמה
אני בתקופת מלווה אם אמא שלי מדברת בחוץ בטלפון כמה דקות ואני יושבת באוטו אבל לא נוסעת זה בסדר?
6 ביוני 2023, 09:08
נהיגה
רשיון נהיגה
נהג חדש
2 תשובות
כן זה בסדר
ל
ליטרלי אידיוט
כן
א
אז אני כבר לא אנונימית
באותו הנושא:
שאלה קצת מוזרה אבל אני בתקופת מלווה ונגיד אמא שלי מדברת בטלפון כמה דקות בחוץ ואני באוטו אבל לא נוסעת זה בסדר?
אם אני מוציאה רישיון ואין מי שילווה אותי בתקופת המלווה מה עושים?
אני מדברת עם מישהו תקופה בטלפון ותמיד הוא נרדם לי בשיחות טלפון בלילה
כמה זה גרוע לנסוע בלי מלווה בתקופת מלווה?
אם אני נהגת חדשה עדיין בתקופת מלווה יום, אפשר להסיע גם 3 אנשים כולל מלווה?
מה קורה אם יתפסו אותי נוסע בלי מלווה בתקופת מלווה?
אני מדברת עם בחור כבר תקופה בטלפון ואנחנו עומדים להיפגש לדייט ראשון...(18)
האם נהג חדש בתקופת מלווה חייב ביטוח על האוטו גם אם נוסע עם מלווה?
נהג חדש בתקופת מלווה יכול להסיע יותר מ2 אנשים עם מלווה?
בתקופת המלווה - המלווה חייב לשבת ליד הנהג?
אם לא נהגתי בכלל בתקופת המלווה ונגמר לי תקופת המלווה ואני רוצה להתחיל לנהוג וקצת חוששת