5 תשובות
תעני את התשובה הכי פחות הזויה
תקשיבי אם למדת טוב אין סיבה שלא תעברי
אל תילחצי,תקראי טוב את השאלות וקטן עלייך
אל תילחצי,תקראי טוב את השאלות וקטן עלייך
הדרך הכי טובה ללמוד - תעשי מבחנים באפליקצייה עד שתעברי כמה ברצף עם כמה שפחות טעויות, תקראי תמיד את התשובות לשאלות שטעית בהן ותלמדי אותן, והכי חשוב - ביום של התיאוריה אל תלמדי בכלל ואל תגעי באפליקציה או בשום מבחן.
בהצלחה :)
בהצלחה :)
שואל השאלה:
^בכלל לא??
^בכלל לא??
אנונימית
בכלל לא.
סמכי עלי - יש לי רישיון וגם אני פחדתי בזמנו מהתיאוריה בדיוק כמוך.
סמכי עלי - יש לי רישיון וגם אני פחדתי בזמנו מהתיאוריה בדיוק כמוך.
באותו הנושא: