5 תשובות
אשכרה זה יומיים של תרגול מבחנים ואת מוכנה
בכלל לא. פשוט מורידים אפליקציה של תאוריות ועושים המון ואת תעברי בקלות
מניסיון של אחת שלא עברה תיאוריה בפעם הראשונה, לשבת על כמה אפליקציות ולחרוש את כולן ואם יש לך חוברות של נהיגה (משהו של כיתה י כזה) גם אפשרי אבל לא חובה
תכלס רק תירגלתי ועברתי
לעשות הרבה מבחנים ולתרגל...זה בגדול
באותו הנושא: