4 תשובות
שואל השאלה:
למה פיטורים אם זה פעם ראשונה?
למה פיטורים אם זה פעם ראשונה?
אנונימית
המנהלת תחשוב שאת לא עובדת שלוקחת את העבודה ברצינות וזה יכול לפגוע בך בהמשך ובעתיד יכול לכלול פיטורים
היא יכולה לאבד בך אמון ולהשתמש בזה כקלף נגדך ברגע שהיא תצטרך אותך.
כנראה לא פיטורים אבל לפחות שיחה.
וכנראה גם אזהרה "ראשונה"
אבל מקווה בשבילך שיש לך תירוץ טוב.. :)
וכנראה גם אזהרה "ראשונה"
אבל מקווה בשבילך שיש לך תירוץ טוב.. :)
באותו הנושא: