12 תשובות
שואל השאלה:
אם לא אכפת לכם ואתם לא מבינים אז למה אתה עונים לשאלה..
שואל השאלה:
^^ צודק נתקעים על זה יותר מידי זמן
אבל אם זה היה מישהו מבוגר יותר לדעתי היו מוותרים ולא עושים עליו הייט במשך חודשים
רואים ילדה בגילם שיותר מצליחה מהם זה ממש סיבה לקנא ולעשות הייט
בתקווה לקבל פרחים
אני בת, וזה לא קשור לילדה, היו עושים את זה גם למבוגר אם הוא היה עושה את זה.
פשוט מה שהופך אותה ''לטרף קל'' כביכול זה המראה שלה. אנשים חושבים שאם לבן אדם יש מראה שהם פחות אוהבים אז צריך להתבריין עליו עשרים שנות אור קדימה גם אם הוא התנצל על מה שהוא עשה
אין לי מושג מה קרה אבל אם היא ביקשה סליחה תתקדמו , אנשים שמגיבים תגובות הייט לא הופך אותם לטובים יותר
באמת שלדעתי היא פשוט מתמסכנת וחופרת, כאילו סבבה שהיא עשתה טעות אבל הטעות שהיא עשתה בכללי זה דבר שהוא פלילי לעשות. כן לצלם בנאדם מבוגר בלי רשותו, לעלות לרשת ( במיוחד שהיא יודעת שיש לי יחסית הרבה חשיפה בזמן האחרון) ועוד לצחוק על האיש הזה, ואז לנסות להצדיק את עצמה ולהגיד "אני רק בת 15", "הוא הזכיר לי אותי ואת חברה שלי" זה חא מה שהיא אמרה כשהיא העלתה את אותו הסרטון של האדם הזה זה שהיא בת 15 לא קשור בשום צורה! מה היא חשבה לעצמה כשתעלה דבר כזה שלא תקבל הייט?! בגלל אנשים כמו ליבי הזאת יש אנשים שמפחדים ללכת לחדר כושר ומה שהיא עשתה פשוט נורא איך האיש הזה לא תבעה אותה ואם את שואלת לדעתי ההייט עליה מוצדק.
בסדר אבל היא התנצלה ומחקה את הסרטון מה הקטע להיתפס עליה?
אני חושבת שנתפסים עליה אחרי זה נטו בגלל המראה שלה. אם זאת הייתה ילדה שנראית כמו דוגמנית היו אומרים לה ''טוב ביקשת סליחה התנצלת אז הכל בסדר''
אני חושבת שאם היא מחקה את הסרטון והיא ביקשה סליחה צריך כבר לעבור הלאה...
זהו, מחקה, התנצלה...
זה שהיא ילדה לא הופך את מה שהיא עשתה לבסדר אגב...
אבל זה שעושים עליה בולי כבר אחרי זה ומנצלים את זה כדי לרדת עליה זה כבר שיימינג
אני שונאת אותה עוד מלפני ההייט
כן (אין לי טיקטוק)
מי זאת ליבי?
שואל השאלה:
libi0130^