10 תשובות
לא יודעת מי זה
אבל אם זה קשור לטיקטוק אז יש שם שנאה לכולם,לא חדש
אבל אם זה קשור לטיקטוק אז יש שם שנאה לכולם,לא חדש
כי הוא וחבר שלו נפרדו והוא פרסם את זה אז הם חושבים שהוא מחפש רייטינג כי הם כבר נפרדו פעם אחת וחזרו
מי זה
תמיד היה עליו הייט, הוא גפ הומו וגם נשי ובחברה הישראלית זה לא מתקבל טוב בגלל דעות קדומות
כי אנשים חשוכים שונאים אותו בגלל הנטייה המינית שלו
לדעתי הוא ממש ממש חמוד ולא מגיע לו שנאה כזאת
לדעתי הוא ממש ממש חמוד ולא מגיע לו שנאה כזאת
^אף אחד לא שונא אותו בגלל נטייה מינית, שונאים אותו כי הוא בכיין כזה ונגיד לפני שהוא התגייס הוא רק בכה כל הזמן והתלונן על זה, התלונן שהוא צריך להתגלח ושאין וילונות או דלתות במקלחות קיצר עלה לכולם על העצבים
שנאו אותו גם הרבה לפני הגיוס...
הוא התגייס השנה אני מכירה אותו מ2018 ושנאו אותו גם אז
כי הדבר היחיד שהוא מפורסם עליו זה שהוא גיי וכל מה שהוא עושה זה רק לבכות ולהיות מעצבן(אין לי שום בעיה עם הבעיה הגאה אבל ליטרלי הדבר היחיד שהוא עושה זה להיות גיי מעצבן ובכיין)
כי אנשים סתם מטומטמים
זה בגלל ההתנהגות שלו והקול שלו
זה שהוא גיי לא אומר שצריך לשנוא אותו
אבל בכל מקרה יש על כולם הייט שם פשוט ילדים בני 8 משועממים
זה בגלל ההתנהגות שלו והקול שלו
זה שהוא גיי לא אומר שצריך לשנוא אותו
אבל בכל מקרה יש על כולם הייט שם פשוט ילדים בני 8 משועממים
באותו הנושא: