18 תשובות
אולי עיניים אבל בכללי יותר אכפת לי מהאופי ושיאהב אותי חח
שואל השאלה:
שמישהו יגאל את השאלה בבקשה
אנונימי
שואל השאלה:
מה כולכן על אופי
אנונימי
מה לעשות שזה מה שאני רוצה בגבר העתידי שלי ;)
עיניים חומות/ירוקות
אף חמוד
גבות יפות
קו לסת ועינים גבריות
שואל השאלה:
שאלתי על הגבר ההכי יפה לא על מה שאת רוצה אבל את חמודה אז נתתי לך פרח
אנונימי
אתה שאלת מה הייתי רוצה בתווי פנים של הגבר הכי יפה אז עניתי
עיניים חומות
גבות מסודרות
גבוה
קו לסת
שיער חום
ושיהיה חיבור
שואל השאלה:
מה זה גבוה?
אנונימי
שואל השאלה:
אם יש לי את הכל אז אני הכי יפה בעינכן?
אנונימי
^^ יותר גבוה ממני
שואל השאלה:
מה הגובה שלך?
אנונימי
ואי אני הוזה או שגברים היום יותר נשיים ממנו
איזה שאלות מינימום דוגמנית.. לא צריך לצעוק שאתה הומו
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני הומו אם אני אוהב בנות?
אנונימי
אם יש אופי טוב וחיבור בינינו זה בדרכ מה שהכי חשוב ❤
אני בטוחה שאתה תמצא את האחת שיהיה לך חיבור איתה❤
חייבת לומר אם האופי טוב ויש חיבור אוטומטית הוא הכי יפה בעולם בשבילי