8 תשובות
תקבלי בקרוב
כנראה תקבלי בקרוב :)
אם כבר היה אפילו טיפת דם כבר קיבלת, מזל טוב! תעדכני את אמא
שואל השאלה:
^ אמרתי לאמא היא אמרה שאני אקבל בקרוב
^ אמרתי לאמא היא אמרה שאני אקבל בקרוב
אנונימית
^יופי! אבל אני די בטוחה שאם כבר היה דם אז טכנית קיבלת, נכון זה ממש קצת אבל זה אצל כל אחת אחרת.
שואל השאלה:
מה זה בקרוב?
יש תחושת זמן משהו בערך
(רוצה להיות מוכנה)
מה זה בקרוב?
יש תחושת זמן משהו בערך
(רוצה להיות מוכנה)
אנונימית
אי אפשר לדעת, אם כבר היה לך דם אז קיבלת, פשוט זה לא סדיר בנתיים, פשוט תהיי מוכנה עם תחבושות וזהו בגדול.
כנראה תקבלי בחצי השנה הקרובה (אני לא בטוחה זה ניחוש לפי מה שהיה אצלי אבל אצל כל אחת זה שונה ) תתחילי להסתובב עם תיק קטן עם תחבושות וכדורים :)
באותו הנושא: