7 תשובות
שואל השאלה:
למה לי לא נותן?
למה לי לא נותן?
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא מראה לי יותר את האופציה "הוספה לנבחר"
זה לא מראה לי יותר את האופציה "הוספה לנבחר"
אנונימי
כן גם לי זה לא נותן זה מפגר החרא הזה
כע גם לי
לי זה מחק הייליטס בלי סיבה ולא היה לי כוח לעשות חדש
שואל השאלה:
וזה יחזור מתישהו?
וזה יחזור מתישהו?
אנונימי
נותן
באותו הנושא: