4 תשובות
כן אבל בהגדרות את יכולה לעשות גיבוי אם יש לך אייפון אבל נראלי שגם בגלקסי יש את זה את את מגבה ואז מוחקת ואז מורידה וזה משתחזר
כן, זה קרה לי..
נראה לי שכן... אני חושב שהתשובה היא דיי ברורה.