התחברות הרשמה

הגיוני שאני בוכה בגלל שאני אוהבת מישהו ממש?

15 בינואר 2024, 23:07
בכימצב רוחדמעות    
2 תשובות
כן
כ
כוכבי87878
ברור
א
ארתור שלבי
באותו הנושא:
הגיוני שאני בוכה בגלל בית הספר?
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני לא יכולה לאמץ כלב?
הגיוני שאני בוכה בגלל שיש לי מחר מבחן במתמטיקה?
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני מתגעגעת לחבר שלי?
זה הגיוני שאני עכשיו בוכה בגלל שאני מרגישה לבד למרות שיש סביבי מלא אנשים?
זה הגיוני שאני בוכה בגלל שמישהו אמר לי שאני פייק אריאנטור?
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני מתגעגעת לחברה?
זה הגיוני שאני בוכה בגלל כלב שנמצא אצלי רק שבועיים ואנחנו הולכים למסור אותו?...
הגיוני שאני ממש בוכה בגלל שיברון לב?
זה הגיוני שאני בוכה בגלל מפורסם
הגיוני שאני בוכה בגלל נעליים ?