9 תשובות
גשר זה יפה אל תתדאגי, יהיה קשה קצת אבל אחרי תקופה את תתרגלי וזה רק יעזור לך בעתיד!
הכל טוב
זה זמני ושווה את זה
שואל השאלה:
תודה רבה
זה משתלם
באמת
ואם זה שנה הבאה אז בכלל. הכל בסדר. רק תשמרי על השינים הכי טוב שאת יכולה
שואל השאלה:
כן פשוט מלחיץ שאני יהיה הילדה היחידה בשכבה...
אני ממש פחדתי בהתחלה אבל זה באמת ממש יפה והכאב לא כזה נורא מתרגלים מהר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם ואין על לחיות למרות שהשמות שלנו הפוכיםמאנחנו ניכנס לאותו סיטואציה בקרובב
בהצלחה לנו!