9 תשובות
גשר זה יפה אל תתדאגי, יהיה קשה קצת אבל אחרי תקופה את תתרגלי וזה רק יעזור לך בעתיד!
הכל טוב
זה זמני ושווה את זה
זה זמני ושווה את זה
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
זה משתלם
באמת
באמת
ואם זה שנה הבאה אז בכלל. הכל בסדר. רק תשמרי על השינים הכי טוב שאת יכולה
שואל השאלה:
כן פשוט מלחיץ שאני יהיה הילדה היחידה בשכבה...
כן פשוט מלחיץ שאני יהיה הילדה היחידה בשכבה...
אני ממש פחדתי בהתחלה אבל זה באמת ממש יפה והכאב לא כזה נורא מתרגלים מהר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם ואין על לחיות למרות שהשמות שלנו הפוכיםמאנחנו ניכנס לאותו סיטואציה בקרובב
בהצלחה לנו!
תודה לכולם ואין על לחיות למרות שהשמות שלנו הפוכיםמאנחנו ניכנס לאותו סיטואציה בקרובב
בהצלחה לנו!
באותו הנושא: