4 תשובות
לרוב קריר בפורים אז תיערכי בהתאם
כנראה שיהיה בינוני כזה (לא חם ולא קר) נראלי נעים
קריר
שואל השאלה:
כי שנה שעברה היה רוטח
כי שנה שעברה היה רוטח
אנונימית
באותו הנושא: