13 תשובות
105 לא יעשו כלום
הם רק יגידו לך ללכת לתחנה מקסימום להגיש תלונה
הם רק יגידו לך ללכת לתחנה מקסימום להגיש תלונה
שואל השאלה:
מה אומרים כדאי לנסות? רשום במפורש שהיא אמרה שלא תעביר לאף אחד העבירה בקבוצות דיס עם 3000 אנשים
מה אומרים כדאי לנסות? רשום במפורש שהיא אמרה שלא תעביר לאף אחד העבירה בקבוצות דיס עם 3000 אנשים
אנונימית
אני אומרת תנסי, זה זוועה ואני שונאת אנשים כאלה
זה יכול לעשות ככ הרבה בעיות ובשביל מה !!??
זה יכול לעשות ככ הרבה בעיות ובשביל מה !!??
שואל השאלה:
סכסכה ביני לבין חברה טובה היא פשוט זנה
סכסכה ביני לבין חברה טובה היא פשוט זנה
אנונימית
נורא וזה ממש לא פייר!!
את חייבת לעשות משהו
תנסי כל מה שתוכלי
רק אל תפגעי בה חזרה
תפעלי חכםם
את חייבת לעשות משהו
תנסי כל מה שתוכלי
רק אל תפגעי בה חזרה
תפעלי חכםם
תקשיבו לגולגול היא העורך דין שלי
אני שרופה עליך !!
גם אני שרוף עלייך לינוי
יזiן
למה ככה לינוי חשבתי שזה אמיתי
שואל השאלה:
אף אחד לא יקח את זה ברצינות זה באסה
אף אחד לא יקח את זה ברצינות זה באסה
אנונימית
לגמרי אפשר תנסה 105 או דברים של הרשת איזה לא מכבד אמאלה
הוצאת דיבה אפשר אם היא דיברה לא יפה
באותו הנושא: